למה קורס הכנה ללידה כל כך חשוב בכל הריון, גם אם זו לא הלידה הראשונה שלך?

כל הריון הוא מיוחד במינו ולא דומה בכלל לקודמו. בכל הריון את אשה אחרת.
אמא אחרת גם עבור כל ילד שלך. יש דאגות אחרות. יש ציפיות אחרות מעצמך ומהסביבה שלך. על מנת לעשות תיאום ציפיות עוזר להיזכר בהריון הנוכחי ולהכיר בצרכים העכשווים שלך.
ללמוד את הגוף שלך מחדש. מה הפעם עובד לך, איך הפעם להתמודד עם ציר. איך לקדם את הלידה. להיזכר למה חשוב לזוז, איך לזוז, איך לנשום, איך לעזור לגוף שלך לעשות את מה שהוא יודע לעשות- ללדת.
ללמוד/להיזכר במושגים שונים שיכולים להופיע בחדר לידה. לדעת מה זה אומר. ידע זה כוח. זה מאפשר שיח, זה נותן בטחון כי את יודעת מה זה אומר, מה לשאול וגם מה האופציות שלך. לקבל בחירות מושכלות.
הכנה להנקה. כן יש דבר כזה והוא נחוץ לכל אמא. לדעת למה לצפות מהתינוק, מהגוף שלך, מתי צריך לקבל עזרה, על מה לשים לב. מה זה צהבת, לכמה טיטולים עם צרכים לצפות, איך לדעת שהתינוק מקבל מספיק, איך לדעת שאת מייצרת מספיק חלב ואיך לעמוד בקצב בלי לפספס דברים כאשר את כבר אמא ויש עוד ילד/ים לטפל בהם?
זוגיות והורות, האם אפשרי להמשיך להיות זוג כאשר יש תינוקות בבית? איך לייצר אינטימיות והאם יש לזה כוח?
אחים. מה זה אומר תפקיד חדש שהאוצר החדש מביא איתו עבור האח/ות שכבר בבית? איך מייצרים אווירה נעימה בבית ומגיבים לאמירות כמו מתי מחזירים את התינוק לבטן של אמא? ☺

דמייני לעצמך שגוף שלך הולך לעבור מרתון בחדר לידה. דמייני לעצמך מישהו שביום המרתון עצמו, שלא רץ קודם, לא התכונן כלל מחליט לקום ולהתחיל לרוץ את המרתון. בטח זה יהיה מעייף. יהיה מאתגר ללמוד לסנכרן נשימה, קצב הריצה, מהירות, שתיית מיים, מנוחה ועוד ועוד טכניקות כדי לצלוח את המסלול. לכן אנשים מתכוננים חודשים אפילו שנים בשביל מרתון. מכניסים את האימונים לשגרת החיים שלהם. במה שונה הלידה?
יש בערך 9 חודשים של הכנה. הגוף לעט לעט מתפתח, התחושות, ההרגשה, הכל מסביב מתאים את עצמו לבוא התינוק.
אל תתעלמי מעצמך, תכיני את הגוף שלך, תכיני את עצמך גם מנטלית. תלמדי מה נכון לך. כמה שיותר תדעי, ככה תהיה יותר בשליטה. יותר בטוחה בעצמך.

מתי מתחילים?
עם Nine Plus Life מרגע הראשון.
הכנה רגשית- מנטלית ופיזית כדי להכניס את התרגול לשגרת החיים שלך כדי שזה יבוא לך באופן טבעי ברגע אמת ויהיה מספיק אפקטיבי ומשפיע ברגעים הנחוצים.
כדי שיהיה לך תמיד מענה מקצועי ומכיל מתי שאת צריכה, מענה שמתאים ספציפית לך.

כנסי לאתר שלנו וקבלי את כל המידע-
https://nineplus.life/

זמינה גם בטלפון- 0545216454
אלה טלקר

שיתוף המאמר:

עוד מאמרים בנושא הנקה

נגישות

רוצה להירשם? לחצי כאן